loading...
افزایش جذب مشتری رستوران
mahsa بازدید : 70 پنجشنبه 29 خرداد 1399 نظرات (0)
معرفی بهترین رستوران های ایرانی تهرانبهترین رستوران های ایرانی تهران
آشنایی با بهترین رستوران های ایرانی تهرانReviewed by تحریریه بلیط هواپیما on Jun 3Rating: 4.5بهترین رستوران های ایرانی تهران را بشناسید.بهترین رستوران های ایرانی تهران که کیفیت بالای غذای سرو شده آن‌ها و خوش‌رفتاری پرسنل و محیط تمیز رستوران دلایل محبوبیت آنها به شمار می روند.

بهترین رستوران های ایرانی تهران

اگر پای صحبت‌های پایتخت‌نشینان نشسته باشید، مکان‌های محبوب و معروف تهران را می‌شناسید، اما وقتی صحبت از رستوران های ایرانی برترِ شهر باشد باید نظر خوش‌خوراک‌های تهران را بشنوید. البته ویژگی‌های مختلفی برای تمایز رستوران های خوب از رستوران های معمولی وجود دارد. در وهله اول، چیزی که میزهای یک رستوران را پر از مشتری می‌کند، کیفیت بالای غذای سرو شده آن‌ها است و بعد از آن خوش‌رفتاری پرسنل و محیط تمیز رستوران دلایلی هستند که مشتری‌ها را به رستوران می‌کشانند. حتما خبر دارید که در هر چند قدمی پایتخت، رستوران‌ها و غذاخوری‌های متعددی در حال ارائه خدمات به مشتری هستند، شمار فست‌فودی‌ها که طبیعتا از حساب ما خارج است. در مطلب امروز به معرفی بهترین رستوران های ایرانی محبوبِ تهران می‌پردازیم تا به روال پیدا کردن جایی که بهترین و خوشمزه‌ترین غذا را سرو می‌کند، کمی سرعت ببخشیم و در دستیابی لذت سفر به تهران ذره‌ای سهیم شویم، البته ترتیب‌بندی این رستوران‌ها را به صورت درهم آورده‌ایم.

رستوران ارکیده

معرفی بهترین رستوران های ایرانی تهرانبهترین رستوران های ایرانی تهران

تجربه مجموعه رستوران های ارکیده در زمینه میزبانی از پایتخت‌نشینان و مهمانان تهرانی به بیش از 60 سال می‌رسد و تاثیر این تجربه به خوبی در مشتری‌مداری و کیفیت غذاهایشان بازتاب می‌شود. این رستوران یکی از بهترین رستوران های ایرانی تهران است و در سراسر کشور کلا 6 شعبه دارد. ارکیده در محیطی مدرن با امکاناتی مثل پارکینگ اختصاصی، سالن VIP، آلاچیق، کافی‌شاپ و خانه بازی کودکان توانسته به محبوبیت بالایی دست پیدا کند و اوقات خوشی را برای مشتری‌هایش رقم بزند.

آدرس: میدان آرژانتین، نبش خیابان الوند

رستوران ریحون

معرفی بهترین رستوران های ایرانی تهرانبهترین رستوران های ایرانی تهران

کباب‌سرای تمام عیار ریحون سال‌های سال است که پاتوق خوش‌خوراک‌ها و کباب‌خورهای تهرانی می‌باشد و نام و آوازه کباب‌های لذیذش فراتر از مرزهای پایتخت قدم گذاشته است. به گفته تهرانی‌ها، بوی ریحان‌های تازه و نان سنگک داغ از چند متری رستوران دلبری می‌کند، طعم خوشمزه کباب‌ها و شیشلیک‌های ریحون یک وعده غذایی دل‌چسب را برای مشتریانش رقم می‌زند و با معماری تاریخی‌اش محیط آرام و دنجی را برای صرف غذا مهیا می‌کند.

رستوران دارچین

معرفی بهترین رستوران های ایرانی تهرانبهترین رستوران های ایرانی تهران

اگر تمایل داشته باشید در یکی از لوکس‌ترین و مدرن‌ترین رستوران های ایرانی پایتخت غذای لذیذی میل کنید به حوالی محله عباس آباد تهران بروید. آوازه رستوران دارچین فقط به خاطر فضای بسیار مدرن و شکیش نیست، با اینکه منوی رستوران با گران‌ترین پرس‌ غذاها پر شده ولی محیط دلنشین رستوران، برخورد حرفه‌ای پرسنل و طعم بی‌نظیر غذاهایی مثل گوشت فیله ماستی، باقالی پلو با ماهیچه و کباب ترش به این محبوبیت دامن زده‌اند و آن را تبدیل به یکی از بهترین رستوران های ایرانی تهران کرده‌اند.

آدرس: خیابان ولیعصر، مابین مطهری و بهشتی، خیابان ناهید

رستوران شاندیز

معرفی بهترین رستوران های ایرانی تهرانبهترین رستوران های ایرانی تهران

از سال 1376 که رستوران شاندیز در محله جردن کار خود را شروع کرد، خبر صف‌های طولانی مشتری‌های خوش‌خوراکش در کل بلوار آفریقا و شمال تهران پیچید. امروزه شاندیز یکی از لاکچری‌ترین رستوران های تهران به شمار می‌رود و با اینکه بیش‌تر مشتری‌ها از صف طولانی و نبود پارکینگش گله‌مند هستند ولی همگی در خصوص کیفیت غذا و رفتارهای مناسب کارکنان اتفاق نظر دارند. گفته می‌شود بی هیچ اغراقی بهترین شیشلیک تهران در این رستوران که به عنوان یکی از بهترین رستوران های ایرانی تهران شناخته می شود، طبخ می‌شود.

آدرس: جردن، خیابان نلسون ماندلا، بلوار صبا

رستوران نارنجستان

معرفی بهترین رستوران های ایرانی تهرانبهترین رستوران های ایرانی تهران

مثل خیلی از رستوران های ایرانی تهران، رستوران نارنجستان نیز به اصطلاح بسیاری، مشتری‌ها را پیاده می‌کند ولی نمی‌توان سرآشپزهای کاردرست، طعم بی‌نظیر غذاهای دریایی و انواع غذاهای ایرانی این رستوران را نادیده گرفت. نارنجستان در محیط لوکسی با موزیک کلاسیک زنده از مهمانان خود پذیرایی می‌کند و از آن‌جایی که در بالاترین طبقه یکی از بلندترین برج‌های سعادت آباد واقع شده، چشم‌انداز زیبایی از اطراف را پوشش می‌دهد. این مجموعه یکی از بهترین رستوران های ایرانی تهران محسوب می شود.

آدرس: سعادت آباد، بین میدان سرو و کاج، میدان شهرداری، برج سرو

رستوران هانی پارسه

معرفی بهترین رستوران های ایرانی تهرانبهترین رستوران های ایرانی تهران

رستوران هانی از 27 سال پیش کار خود را با مدیریت خانم طریقت منفرد شروع کرد و طی این سال‌ها اعتباری به دست آورد که در رده رستوران های معروف تهران قرار گرفت. رستوران هانی با 2 شعبه در خیابان مطهری و بهشتی به پذیرایی از مهمانانش مشغول است و به سبب کیفیت عالی سرویس‌های هانی پارسه، موقعیت مکانی رستوران و قیمت مناسب غذاهایش پاتوق بسیاری از جوانان پایتخت‌نشین شده است. ضمنا سرویس‌دهی هانی پارسه به شیوه سلف سرویس بوده و ته چین‌، باقالی پلو و خوراک گردن لذیذش زبان‌زد همه است.

آدرس: خیابان شهید بهشتی، بعد از تقاطع قائم مقام فراهانی، شماره 440

رستوران نایب

معرفی بهترین رستوران های ایرانی تهرانبهترین رستوران های ایرانی تهران

طبخ غذا در بالاترین سطح کیفی و رعایت استانداردهای بهداشتی، اولین چلوکبابی تهران را به یکی از بهترین رستوران های ایرانی تهران تبدیل کرده است، از طرفی ظاهر آراسته و خوش‌برخورد بودنِ کارکنان رستوران نایب در جلب رضایت مشتری‌هایشان نقش بسیار موثری داشته است. جالب است بدانید که این رستوران با در نظر گرفتن ذائقه ایرانی و سنت غذایی کشور، سرویس‌های غذایی‌اش را ارائه می‌دهد. نایب بزرگ در سال 1254 به تهران مهاجرت کرده و غذایی با ترکیب برنج، کره و کباب را در رستوران خود سرو کرد که بعدها به عنوان غذای ملی ایرانی شناخته شد. اکنون بعد از 120 سال این چلوکباب با نام نایب بزرگ شناخته می‌شود.

آدرس: خیابان بهشتی ، وزرا، نبش کوچه یازدهم

رستوران شرف الاسلامی

معرفی بهترین رستوران های ایرانی تهرانبهترین رستوران های ایرانی تهران

تقریبا تمام بازاری‌های پایتخت از همان دوران کودکی با نام رستوران شرف الاسلامی آشنا بوده‌اند. حدود 80 سال پیش و در سال 1317، حاج حسن شرف الاسلامی که از تاجران معروف دوره قاجار و پهلوی بود، این رستوران را در قلب بازار افتتاح کرد و هنوز بعد از 8 دهه با خوشمزه‌ترین ته‌چین‌هایش در کل تهران یکه‌تازی می‌کند. سابقه و شهرت این رستوران گواه همهمه‌ها و رفت‌وآمد‌های پرشور مشتری‌ها است و البته گفتنی است که این رستوران غذاهای اصیل ایرانی را با بهترین کیفیت طبخ و سرو می‌کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 53
  • بازدید سال : 587
  • بازدید کلی : 3,484